.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگاه ويژه مديران استان به مناطق محروم

استاندار مازندران گفت: : نگاه به مناطق محروم و تسریع در رفع مشکلات آن یکی از برنامه های محوری مسوولان استان است.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در راستای برنامه ادواری بازدید از مناطق مختلف استان، دیدار و گفتگو با مردم و آشنایی با مشکلات منطقه از نزدیک، در آخرین جمعه سال ۸۹ از بخش بندپی‌شرقی شهرستان بابل بازدید به عمل آورد.

طاهایی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به این که نماز جمعه نمادی از حضور مردم و مسئولان در کنار هم برای رسیدن به هدف مشترک است، تصریح کرد: این فلسفه انقلاب اسلامی است که مردم و مسوولین برادرانه در مصلا بدون در نظر گرفتن جایگاه در کنار هم بنشینند و با هم دلی به حل مشکلات مردم بپردازند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران فاصله بین مردم و مسئولان کم شده است که این مودت و برادری یکی از برکات برگزاری نماز جمعه در کشور است.

طاهایی بیان داشت: استان مازندران با داشتن ۳ میلیون جمعیت، ۱۹شهرستان و ۵۴ بخشداری یکی از وسیع‌ترین بخش‌های کشور است که رسیدگی به تمام مشکلات آن زمان‌بر می باشد.

وی با تاکید بر دستور رییس جمهوری در سفر سوم به استان مازندران مبنی بر گازرسانی به تمام نقاط روستایی فاقد گاز، خاطر نشان کرد: اهتمام استان بر آن است تا پایان سال ۹۰ مرکز بخش بند پی شرقی و ۵ روستای اطراف آن از نعمت گاز برخوردار شوند.

طاهایی با اشاره به این که رفع مشکلات بندپی شرقی به توجه ویژه‌ای نیاز داردمهم ترین خواسته ها و نیاز های جدی مردم این بخش را تعریض و بهسازی جاده شهید صالحی، گاز رسانی به منطقه و موضوع اشتغال افراد جویای کار برشمرد.

وی گفت: در ۱۵ ماه فعالیت خود به عنوان استاندار مازندران ۲ سفر رسمی و ۵ سفر غیر رسمی به بخش بند پی شرقی داشته ام و این منطقه را از جهت وسعت و گستره جمعیتی یک بخش تاثیر گذار در استان می دانم.

استاندار مازندران هم چنین در راهپیمایی محکومیت کشتار مردم بی دفاع مردم بحرین توسط آل سعود در میان مردم بخش بند پی شرقی شرکت نمود.

طاهایی در پایان از زمین مصلا، آب بندان روستای بز رود پی و جاده شهید داداش نیا ی بخش بند پی غربی نیز بازدید به عمل آورد و دستورات لازم را در جهت پیگیری موضوعات صادر نمود.

گفتنی ست استاندار مازندران با بیش از ۴۰۰ تن از مردم بخش بند پی شرقی دیدار و گفتگو کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 اسفند 1389
فقط سفرها بصیب مردم شرق شده وبودجه ها به غرب استاتن سرازیرشده است. محرومیت مردم درپس نجابت وبزرگی طبع آنان نهان است وزبان گفتن ندارند.خالی بندی و وعده وعید شکم مردم راسیر نمیکند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.